Merhaba hanımlar Allah’a bin şükür 4. Ay atağı bittti iki gündür biraz daha iyi uyuyor 35 gün resmen bel kol kalmadı bir de hastalıkla cebelleştik üstüne uyuz gerçekten on katlı binanın altında kalmış gibiydim neyseki geçti atak takviminde atak haftasına 20 gün kaldı diyor 4 ay 16 gunluğuz tam önümüzdeki atak döneminde ne gibi şeyler yaşayacağım tecrübeli anneler yazar mısınız kendimi önden hazırlamak istiyorum 🤣