cinartos0 Merhaba annisler, oğlum 16 aylık olacak geceleri çoğunlukla emerek uyuyor. Ama gece çok sık uyanıyor, sizinkiler nasıl uyuyor? Bu aylarda kesintisiz uyuyan var mı gece boyu?