Dün akşam 5 aylık bebeğimin ateşi 38.5e çıktı hastaneye gittim zaten üst solunum yolu enfeksiyonu vardı o ateşi tetiklemiş serum taktılar ateşide çıkmaya meyilli evimin sıcaklığı 22 derece ben bu çoçugu uyurken nasıl giydireyim dün gece alt üstü takım giydirdim ince içine atlet giydirmedim öyle yatırdım şimdi artık dayanamadıgım için atlet de giydirdim arada hapşırması ve öksürmesi başladı üşüttüm mü ben bu çoçugu lütfen cevap yazar mısınız