Lazziya23 Linçlenmek istemiyorum ama bekarlıktan beri böyle hamile kaldığımda 45 kiloydum doğuma girerken 61 şimdi dün tartıldım 46 ya kadar düşmüşüm önereceğiniz bir şey var mıdır inanır mısınız kapalıyım her şey standart beden dün üstüme bir tane kazak alamadım hepsi çuval gibi oldu :(
Aminehumamoms Lazziya23 bende 38le hamile kaldım 51 le doğuma gittim 43 kilo olmuşum şimdi bende kilo almak istiyorum ama asla alamıyorum 🥲
balkanlardangelensogukhava Lazziya23 yatmadan önce ekmeğin arasına tahin helvası koyup yiyin ve gün içinde bebe bisküvisi tüketin. Benim kilo alamayan bir arkadaşıma böyle tavsiye etmişti doktor. Tabi onun vitamin değerleri, tiroidi, insülini falan herşeyi normaldi.
Lazziya23 Lazziya23 Gnssn 10 kilosunu alırdım valla ne yesem ne yapsam yaramıyor şimdi emziriyorum iyice zayıf düştüm
CafeChocolat Sahibinden satılık temizinden 30 kilo Güzel günlerde, mantılar iskenderler tatlılar dolmalarla alınmış kilolar hepside
Ipek-00 Bende 170 boyum kilom 52 boyuma göre 58 falan olmak istiyorum ama yok hele bide bebeğiniz yaramazsa kilo almanın imkanı yok 😅
nurcanyvz İnanır mısın bende senin gibiydim hiç kilo alamazdim dünyaları yerdim alamazdim doğumdan önce 52 kiloydum son zamanlarda almıştım doğuma 75 le girdim şuan 69 um vermeye çalışıyorum emin ol zayıf olmak daha iyi şuan o günlerimi özlüyorum
blgeblk Bence kilo almak vermekten daha zor zaten uzmanlarda aynı şeyi savunuyor. Yiyom yiyom nereee gidii bilmem emzirirken daha da verdim 50 ye kadar düştüm 55 Ken biraz daha iyiydim. Ama boyuma göre 60 olmam lazım.