selam aleyküm kızlar benim bebeğim 1 yaşına girecek bir kaç gün sonra Allah nasip ederse. ek gıda dönemi öyle böyle iyi gidiyordu 2-3 kaşık yese bile mutlu oluyordum ama kızım ortalık hastalığına yakalandı burun tıkanıklığı bademcikleri şişti bogazı ağrıyor ateşi bi çıkıp bi iniyor galiba ağız içi de yara olmuş meme bile emse dinlene dinlene içiyor .birde diş çıkarıyor. şimdi çocuğun hiç bir şey yemiyor yani ağzına hiç bir şey götürmüyor normalde yerde bir şey bulsa bile ağzına götüren çocuk hiç bir şey yemiyor su içmiyor zorla veriyor kiyametleri koparıyor ağzı dudakları kupkuru .ne versem ne yapsam bilmiyorum lütfen yardımcı olun bana. birde sol gögsüm çok sönük süt yok diye düşünüyorum ondan mı sönük sağ gögsüm daha dolgun niye böyle bilmiyorum önceden böyle değildi nasıl tekrar eski haline gelir