Bebek_1 Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 12 günlük avent Chicco tabiri caizse market emziği hep denedim ama almadi bibs marka denemek istiyorum acaba kullananlar var mı? Veya önerebileceginiz bir marka var mı
ayseaksoy Bebek_1 kızım 3 aylık 1 haftalıkken kullanmaya başladık çok memnunum, emziksiz uykuya geçemiyor, sonsuz tavsiye 🫶🏻
girlmomm Bebek_1 6 ay 3 günlüğüz denemediğim emzik vs marka kalmadı bibs in çeşitlerini de aldım yinede tutmadı 🥺
Hayat123456789 Bebek_1 avent dahil 6 7 çeşit emzik aldım hiç birini tutmadı nuk almıştım onuda tutmadı takı 3 aylık olana kadar şimdi hem nuk hem bibs si tutuyo çok rahat ve hafif ikisde
ISILTAN Bebek_1 Philips avent’in üç farklı çeşitini almıştım hiç birini sevmemişti Oioi denedim şansıma sevdi
Bebek_1 Bende bibs denemek istiyorum bir yandanda emzige döktüğüm paraya yazık diyorum bilemedim ya ya tutmazsa