Nisaask minikoglummmmm ne yaptınız baktınız mı bizimde e devlette gidip alabilirsiniz diyor siz aldınız mı
Kepekekmegi minikoglummmmm sadece depremzedelere değil çevre illerden hasar alan evlere de dask ödeme yapıyor e devletten başvuru yapıyorsunuz bizim kendi evimizin olduğu bina hasar almış az hasarlı olarak geçiyor 60 bin tl para yattı geçenlerde
Kepekekmegi Emineakdogann e devletten dask hasar ihbarı ya da hasar sorgulama bölümünden yapılıyordu sanırım eşim yapmıştı pek bilmiyorum
Kepekekmegi Emineakdogann hasar ihbarı bölümünden başvuru oluşturacakmışsınız yaklaşık 1.5 ay sonra yattı bize ev kimin üzerineyse o başvuru yapacak tabi deme tutarı da değişiyor bizim evin olduğu binada kimisi 29 almış kimisi 45 almış 15 alan da vardı bize 60 yattı
mucizeminnosum Yokmuş öyle bir şey hanımlar adıyamandayız asılsızmış ben de acaba var da bize mi yatmıyo dedim bu paylaşımdan sonra baktım falan şansa karşıma çıktı bu paylaşımda
minikoglummmmm Gittik bugün yeni güncelleme yapmışlar o yüzden öyle yazıyormuş şuan herkes böyle geliyormuş öyle dediler
Nacafa minikoglummmmm cuma günü para çeken insanlar oldu demiştiniz….. insanlara umut vererek. Bu devlet salak değil ki durduk yere sebepsizce para versin