Aysimaomer minikoglummmmm nereye yatacak peki ziraat hesabımıza yatan yok dediğiniz yerden e devletten bakınca başarılı diyor ama ilk olan olamaz mı ?
minikoglummmmm Aysimaomer hayır tabiki olamaz kimlikle ziraat bankasına gideceksiniz herkes almış bizim burda benim de yeni haberim oldu 😂
Rozeee Kesin bilgi mi acaba müşteri hizmetlerini aradiniz mi ? Ama o çıkan ilk alınan diye söylüyorlar
Aysimaomer minikoglummmmm bize böyle çıkıyor ama bizim ilk 10 bin hesabımıza ziraat yatmıştı o zaman yine zirata yatması gerekmez mi ???
Begumyasar minikoglummmmm eşimdede yaziyor ama ilk zamanlar almistik .Direk eşimin hesabina yatmisti.sizin hesabami yatti
agitmoms minikoglummmmm Bizede böyle yazıyor ama ilk yattığında da yazmıştı direk eşimin hesbına yatmıstı
ikhame minikoglummmmm bence ilk zamanlar yatan paradan dolayı başarılı diyor siz ilk zamanlar aldınız mı
minikoglummmmm ikhame aldık canım alanalr şuan bir daha almışlar aradılar sizde bakın çıkmış mi dediler
pinkooo_02 minikoglummmmm bizim olay biraz karışık kv alıyor ama bize bir kuruş vermiyor şimdi eşim olacak şahıs bir türlü adresimizi ayirmadi onlarla beraber yaşıyor görünüyoruz bu yüzdende yatsada o alıyor haram zıkkım olsun zenginlikten geberecek hala para peşinde
Laydgaga-1 minikoglummmmm Annemin e devlete baktım ama herhangi bir ödeme bulunmuyor evimiz deprem de yıkılmıştı ilk o zaman yatırmışlardı
ikhame minikoglummmmm peki tam bilgi aldıktan sonra bizede haber verirseniz, sevinirim tekrar alırsanız