Bizde diş gribine girdik, bu ay ikinci kez😔 belki sizlerinde diştendir.. Mustela yı önerdi Bi arkadaş Banada tıkanıklık ve balgam için rahatlatıyormuş, mustela öksürük kremi diye Bi araştırın isterseniz. Çok yorucu ne emme ne uyku, işkenceye dönüşüyor ikimiz içinde bu sureç😪