Kbrnhr Her yer çorba olmadan yedirdiğimi bilmem. Üstümğz başımız yemek oluyor. Yuttuğu 1 yemek kaşığı anca. O da duraklarının kenarından içeri doğru dökersem. Nasıl düzeltebilirim