3,5 aylık bebeğim var tazyikli süt sorunundan dolayı göğüslerim doluysa genelde boğazında kalıp öksürüyor, bir de meme de uyuduğu zaman aynı şekilde boğazında kalıp öksürmeye başlıyor o kadar çok korkuyorum ki bazen gerçekten nefesini çeviremiyor elim ayağım dolanıyor artık emzirmeye korkuyorum. Sağıp versem diye bile düşünüyorum sütümün azalacağını bilmesem öyle yapıcam gerçekten psikolojik olarak çok yoruldum her emzirmede birşey olacak korkusu ya olursa ne yaparım ben sırtına vurup nefes alışını duyana kadar ömrümden ömür gidiyor çok yıprandım ya gerçekten 😪😩😩