Esraprm Kbrnhr bende burada bekleyeyim… Yalnız değilsin bizim 8-9 geçiyor bile. Dişten mi neyden kaynaklı anlamıyorum. Başından geçen veya sebebini bilen varsa cidden merakla bekliyoruzzz
benbileanneoldum Kbrnhr değilsiniz bende buradayım uyanıyor uykuya dönmüyor vs uyku eğitimi düşünmeye başladım artık
Kbrnhr Esraprm Ya nasıl olabilir aklım almıyor. 1 saatten uzun uyumadım. Gündüzleri bayılacak gibi oluyorum uykusuzluktan. Hiç gücüm kalmadı çaresini bulmam lazım. Sürekli emmek istiyor gece yetme koyunca hemen uyanıyor.
Nurrelaaa Ay atağı devam ediyor olabilir 10.aydada uyku gerilemesi oluyor erken girmiş olabilir bu döneme. Biz de öyleydik sonrasında düzeldi sakinlikle geçirmeye çalışın bu süreci
Kbrnhr Nurrelaaa 1 aydan fazla oldu böyle. Ben atak durumlarına bek inanmıyorum her aya her haftaya atak koymuşlar. Bir derdi var ki uyumuyor diye düşünüyorum. Ama derdini çözemiyorum. Anlam veremiyorum. Gündüz az da uyusa çok da uyusa 10 kere uyanıyor.
Esraprm Kbrnhr aslında bizim bu durum 8.aya gireceğimiz dönem başladı bi ara düzelmişti sonra tekrardan başa sardık hele ki 3 haftadır daha kötüyüz.
fgnazrabuglem 8 buçuk aylıkken üst yan kesicileri ikisini birden çıkardı. 9 aylık olduk başka hiç bir diş belirtisi de yok. Yalnız değilsiniz. Gündüz 25 dk da bir uyanıyor. Gece kaç defa uyanıyorum bilmiyorum artık kafamı tutacak dermanım kalmadı 😭😭😭