sifirekran_bolkitap bebeğin uslu bebekse al, ama yerinde durmayan bir çocuksa tehlikeli olabilir. Şahsen ben 23 aylık kızıma almaya cesaret edemem 🤦🏻♀️ bizim balkonda iki tane tabure vardı onları alıp cam kenarlarına mutfak tezgahına falan çıkmaya çalışıyordu tutum kaldırdım. Sehpanın üzerine çıkıp yere atladığı için kolu 10 gün alçıda kaldı, oturma odam da ne TV ünitesi ne sehpa hiç bir şey yok, öyle bir şey alırsam vay halimize olur. Çocuğunu en iyi tanıyan sensin o yüzden tehlikeli olup olmadığını veya neler yapacağını bilirsin