Bu dava hakkında bilgisi olan var mı ailem birisine iyilik yaptı bir şey satıp onu borçtan kurtardı yani sattığı parayı bu adama verdi adam karşılığında evimi sizin üstünüze yapacağım 3 sene içinde sattığınız şeyi alıp size geri vereceğim dedi ancak 3 sene geçti adam hiç oralı olmuyor telefonları açmıyor bizimkiler evi satmak için ihtar çektiler adamın eşi hem eşine hem aileme dava açmış bu şekilde dava nasıl sonuçlanır