Kızlar çok kötü durumdayım bugün hastanede yatışımızın 3. Günü akciğer enfeksiyonu olmuş Hemde daha 52 günlük. Çocuk öksürüyor hava veriyorlar oksijen veriyorlar sürekli antibiyotik alıyor. Bugün ilaçlardan dolayı o kadar halsiz düştü ki emmek bile istemiyor artık sürekli uyumak istiyor üstüne kilo kaybediyor. Odada tek basımayim sadece bebeğim ve ben. O kadar bitkinim yorgunum psikolojim kötü ki anlatamam. Boyle bir hastalık geçiren var mı ne yapmam gerekiyor nolur yardım edin. Ha bide aşırı salgın var hastanelerin çocuk bölümleri hep dolu arkadaşlar nolur dikkat edin çocuklarınıza