Bugun tam 1 aylik olduk. Sezeryan oldugum icin mama ile basladik. 15gunde 1kilo almis oglum. Ben hem süt sagip verdim hem mama.simdilerde mamayi vermeme taraftariyim ama emIrirken sut yeterli olup olmadigini kestiremiyorum. Mamayi 60cc veriyorum bazende 45cc 60uzerine cikmadim hic max 3 4 saatte bir besliyorum. Bende merak ediyordum normal gibi geliyor 60cc ama bazen 125cc anne sütünü tükettiğini hatırlıyorum. Cok ac bi oğlum var😀