Anneler bi akıl verin kızım da 20 gün önce bronşit başlangıcı çıktı bir türlü geçmiyor 2. Antibiyotiğe başlandı hava da veriyoruz balgamlı öksürüğü de var doktor zyrtek şurup verdi 1 ay kullanın dedi ama baktık şimdi 2 yaş altı çocuklara verilmez yazıyor kafamız Allah bullak, yavrumuz bir sürü ilaca maruz kaldı birde üstüne dün domuz gribi oldu kafayı yicem yardım edin bi fikir verin nolur