Kızlar kızım 2.5 yaşında bebekleriyle evcilik oynarken onları bazen emziriyor anne oluyor vs nasıl davranmalıyım ya 2-3 kez oldu bu durum görmezden gelmeye çalıştım çünkü böyle bir durum karşısında nasıl bir tepki vermem gerekiyor bilemedim uzman görüşü nedir bilmiyorum bilen daha önce araştıran var mı? Biz emzirmeyi kademeli sonlandırdık onu yormadım sevgiyle şefkatle hallettik bu işi bırakalı da 6-7 ay oldu…