Merhaba 3 aylık bebeğim var, uyumadan önce ağlama krizleri yaşıyoruz. Altı temiz karnı tok gazı yok ama uyumadan bazen az bazen çok fazla ağlıyor sonra uykuya geciyor. Uyku aralıklarını vs de takip ediyorum geciktirmiyorum ama yok yine ağlıyor uyumadan:( artık korkuyorum uyutmadan önce yine ağlıcak diye,ne yapabilirim sizce?