Karpuzlufistiksarma Kızlar hava sebebi ile oğlumun vücudunda ve yüzünde kuruma oldu hangi krem daha iyi sizce ?
_tuuggcce_ Karpuzlufistiksarma sebamedin sadece yağını kullandım. Bepanthol nemlendirici kullanmadım ama mustela kullanıyoruz, beğeniyoruz
Gokceozguven Doktorumuz lınola vermişti 1 aylıktan itibaren kullanıyorum fiyatı pahalı ama boyutu büyük nemlendirmesi iyi küçük kırmızılıkları vardı onlara iyi geldi