kukuliiii emmiyor zaten o yüzden ben diyet yapmıyorum aptamil pregomin syneo kullanıyoruz . Kan miktari maalesef ki çok fazla bezin geneline hakim o yüzden canım çok sıkılıyor zaten , hatta bizim doktorumuz alerji dışındaki her ihtimali elemek adına kan , gaita , ultrason her şey çektirdi şuan alerji testi yapamayacağımız için