Sekeranne4 Çok kötüyüm kusmaktan cocugumla ilgilenemiyorum Tansiyonum düşüyo elerim titriyor Evimde kalamıyorum annem bakıyo saolsun Daha 5 haftalık bitik durumdayım yolun başındayız Szin nasıl gecıyo kızlar
Bebislerhakkinda Sekeranne4 ayy 13.haftaya kadar bulantı halsizlik uyku hali gitmiyor ya hele ben sabah 7de ise zor gdiyordum yerlerde sürünerek gdiyordum sanki.sabır diliyorum sana 😒😮💨
Defnem36 Ben çok şükür atlattım darısı sizin başınıza şuan 27 haftaya giriyorum tabi bu defada idrar sıkıntısı bebek büyüyor hareketlerde kısılma onlar zorlamaya başladı ikinci gebelikte sanki idrar torbası daha hasas ve birde benim sezaryen 😀😀