2baby1mommyy Merhaba,4 yaşındaki kızım kabız oldu doktoru lavman yaptirmami önerdi fakat kızım yaptırmadı. Eczacimiz Duphalac şurup verdi 2 kez içirdim ama hâlâ etkisini göstermedi. Daha önce kullanan var mi,ne zaman gösterir etkisini?
n-h-g-g 2baby1mommyy merhaba ben 1 aylıkken kullandım etkisini hemen gösteren bi ilaç değil gün içerisinde yada ertesi gün rahatlıkla yapıyorlar 🫠
Liliyy 2baby1mommyy 2 bucuk yaşında tuvalet eğitiminde kullandım bide bugün verdm genelde ertesi günü yada akşamına falan işe yarıyor arada kabız olursa veriyorum
Zeytin-gozz1 2baby1mommyy kızım 3 yaşında ve bebekliginden bu yana sürekli kullanıyoruz .yas aralığına göre ölçü değişkenlik gösterir. Biz 1 doz ile başlayıp bir ay sonunda kaka durumuna göre doz azaltılarak kullanıyoruz.
nediyon7 2baby1mommyy bende kullandım etki etmedi en güzeli kayısı gün kurusu hurma kaynatıp suyunu içirmek posasını da ezip yedirmek
2baby1mommyy Liliyy 1 kere gitti tuvalete etkisini gösterdi. Benim kızım geceleri kusmaya başladı 3 gecedir. Tuvalete gitmediği için mi bilmiyorum bu gece de kusarsa mecbur ilgili bölüme götürmek zorunda kalicam.
2baby1mommyy Zeytin-gozz1 Dün gece be sabah verdim ogleden sonra yapti 1 kere. Devam edeyim dimi vermeye? Ilk kez kullanıyorum da ben.
Zeytin-gozz1 2baby1mommyy bir müddet daha verebilirsiniz. Zaten kakanin yumusamasindan ve zorlanmadan yapmasından anlayabilirsiniz .sık sık kabızlık yasiyomusunuz
2baby1mommyy Zeytin-gozz1 Hayir bayadir yaşamıyorduk. Kreşe gidiyor biraz çekingen bir yapisi var kızımın,çişini orda yapiyor ama kakasini tuttuğunu düşünüyorum. Normalde kabiz olanlarda kusma olmuyor diye biliyorum,beni tedirgin eden 3 gece üst üste kusmasi,gündüz gayet iyi çünkü.
Zeytin-gozz1 2baby1mommyy anladım. Hasta da olabilir belki Bi doktor görse daha iyi olacak gibi.gecmis olsun
2baby1mommyy nediyon7 Bugün sabah aç karnina surubu icti,sonrasinda sicak balli su,çorba,kayisi ve zeytinyağı içince yapti. Kusacak mi diye nöbetteyim şu an. 🤷♀️