kumsal02 bende öyle yaparım hep kişi sayısına göre birakine ertesi güne kalmayı ikinci tabağı isteyene bile yok 😂 elim alışmış dalga geçer kayinpederim benimle ya doymadiysam şimdi ben yemekte yok daha diye. Allah muhtaç etmesin kalan yemekten hoşlanmıyorum günlük taze yapıyorum. İsrafta olmuyor hiç.