Bebeğim 3 ay 2 günlük bı haftadır uyanıkken asla emmiyor uyutup emziriyorum aç sürekli ağlıyor ne yaparsam yapayım emmiyor zar zor ayakta bazen emiyor o da çok az ikide bir çıkartıyor de ayakta da zor oluyor sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum n yapmam gerek neden böyle yapıyor yardımcı olursanız sevinirim anneler