Kızlar oğlum 1 yaşında nerdeyse 20 gündür bi ishal bi normal bi cıvık acile götürdüm gaite testi yaptı gizli kan pozitif çıktı ama ishalde olalvirdi dedi probiyotik verdi düzelir gibi oldu yine ishal sabah normal yapmış 1 saat sonra ishal artık kafayı yicem ya maflor damlada kullanıyorum şu salgında hastaneye götürmek istemiyorum varmı tavsiyesi olan artık bezdim