nuku92 Kızlar bu ay içinde bebeğimi emzirmeden kestim çünkü 24 ay tamamladık ve benim bu ay adetim gecikti normalde hiç şaşmaz gecikme olmaz ama bu ay adet gecikti sizce emzirmeyi birakmamla ne bileyim hormonlarin etkisi olabilir mi
amansallagitsin nuku92 yok emzirme ile alakasi degildir. Stres vs gbi bi durum yasadysnz olablr yada ilac kullanimi olblr yada hamile olablrsnz.
ececimsu Bende 1 hafta oldu keseli bakalım adetim gecikecek mi? Ben çok korkarım hamileyim diye 😔 nuku92
nuku92 ececimsu test yapmaya korkuyorum birkaç gün daha bekleyeceğim etrafındakiler sütun kesiliyor ondan dediler umarım ondandır