SiprayiL biz bir haftalikken gaz damlalarını kullanmaya başladık şuan 38 günlük ama vermiyorum çünkü bizde ise yaramak yerine tam tersi daha beter yaptı saatlerce ağladı damlayı kestigim dk daha çok düzeldi çünkü zaten bebek tek başına gazını çıkarmaya calisiyo ve sancısı oluyo bı yandan gaz damlası bağırsakları calistiriyo iyice sancilaniyodu tabi her bebek ayrı deneyin ama daha çok huzursuz olursa kesin gazını bol bol çıkartıp bacaklarını karnına bastırın alttan gazı çıkana kadar ben bitek bundan fayda gördüm