Masal_07 Bebeğim 4 gündür kanlı mukuslu kaka yapıyor enfeksiyonu yüksekti hastanede yattık iki gün üstelik ateşi de vardı şuan evdeyiz çıktık hastaneden(dün çıktık) ve hala devam ediyor başına gelen var mı acaba?