Anne sütü varsa ek gıdaya kadar tek anne sütü ek gıda gelınce zaten başlıyor yemeye yavas yavas benım kızım 21 aylık 10 kılo boyu 82 cm kan degerlerı güzel hala emıyor ek gıdaya 6 aylıkken basladık hıc zayıf dıye mama kullanmadım
Eğer anne sütü yok ıse tabıkı o zaman mama
Bunlar tabıkı benım fıkrım
En başlarda bır doktorumuz bıze memeyı bırak kılo almıyor mama dedı bırı mama artı meme dedı sonrakı doktor emzirmeye devam 2 yasa kadar dedı