Selam kızlar. Bebeğim 3 ay 25 günlük erkek bebek. Elleri sürekli ama sürekli ağzında, bazen emerken bile sokmaya çalışıyor. Baktığım zaman damaklarının şiştiğini ve beyazladığını yani dişlerin geldiğini gördüm. Taze soğan vermeyi düşünüyorum ama 4 aylık bebek için sizce taze soğan vermek doğru mu ? Diş kaşıyıcısını tutmuyor, fırça sipariş ettim o gelene kadar soğanla idare edebilir miyim?