ahbus94 Kizlar bebeğime kundağı biraktircam uyku tulumu ile yatar artık. Kundak yapiodum üzerine battaniye ortuodum. Şimdi eli kolu açık olacağı için ortemem. Bu yüzden uyku tulumu araştırıyorum. Ya da üzerine bir şey örtmeden ne giydirerek yatirayim usumemesi icin. Kaç derece sıcaklığa kaç tog uyku tulumu sizce.
gulten01 ahbus94 Bizim oda sıcaklığımı 23/24 derece 1.5 tog kullanıyorum içine ince bir zıbın ve ince bir alt giydiriyorum terleme de yapmıyor üşümüyor da
Mcnkarsel ahbus94 22-25 dereceye 1,6 tog kullanıyorum. İçinde pijaması oluyo. Hiç üşümüyo sıcacık kalkıyo. 2,5 tog aşırı kalın kalıyo bizimkine.
degem Mcnkarsel bizim de oda 22 23 derece içine uzun kollu zibin giydirip yatırıyorum ilk defa kullanıyorum terler mi ki bilemedim ya da yeterli olur mu 1.6 tog bu arada
ahbus94 Aslında bebeğim sicagi hiç sevmez. Tulum vs giydirsem hemen ağlamaya başlar kalın olursa. İçine pijema ile 1.5 ideal midir sizce. Üzerini örtmeden.
feyzas ahbus94 ideal gibi ama 21 derece altına düşmemesi lazım. Ben de 1.6 ve 2.5 var. 1.6 yı içine ince pijama giydirerek giydiriyorum. 2.5 sadece sıfır kolla
Atlasatlas İçinde uzun kollu zıbınla 1,5 tog da yatıyordu fakat gecen gun baktım göğsü soğuk, ince bir badi daha giydirdim ve üstüne tulum.. 23 derece odamız.. yani 2 body 1 tulum
Mcnkarsel degem bize cok yeterli oluyo. Çok sıcak olursa hem terliyolar hemde kaliteli uyuyamıyolar. Kesinlikle öneririm
Mcnkarsel degem aldıgım tulumun içindeki kartta 24-25 derecede sadece zıbın yeterli yazıyo. Bende havaların güzel olduğu zamanlar sadece zıbın üstüne uyku tulumu giydiriyorum