terafonik Pişik için hamezinc denen bir krem önerdi doktor aldık kullanıyoruz ama ilk açılımında baya bi taşıyor ben mi yanlış açıyorum kapağının arkasını bastırıp deliyorum koruyucu kapağını sonra taşmaya başlıyor çok ziyan oluyor başka bir yöntem mi var