Beyzaveduru İlk bir ay o senin yaka iğnen. Her huzursuzluğu açlık olarak akla gelmeli. Eğer ki uyuyorsa da 2 saatte bir. Ne kadar çok emerse o kadar süt artar
bynari 24 günlük olduk gündüzleri 2 saatte bir , geceleri 3 -3,5 saati buluyor. Doyuyor mu doymuyor mu ikileminde kalıyorum sürekli ama 1 saat arayla emzirdiğim zamanda kusma ve hıçkırık oluyor çok mu geliyor acaba
Unicorn67 iaqazade 2.ayda geceleri uyandirmaniza gerek yok yani ben öyle yaptım 4 .ayda 3 saate uzatabilirsiniz ama buda bebekten bebeğe değişir benim bebeğim 5 aylık hala 2 saatte bir acikiyor neden saati uzatmaya çalışıyorsunuz ? Gogusunuz açıyorsa bir süre sonra gecicek sabirli olmanız lazım zamanla herşey daha iyi oluyor