Kızlar bebeğim 4. Ayına girmeye 1 gün kaldı ben yeni hasta oldum ama öyle böyle değil sanki tekrar normal doğum yapıyorum bir kan gidiyor sormayın dünden beri yani gebelik lohusalık vs derken baya bir adet olmadım ya normal mi acaba bu durum başlangıçta bu denli kanama normal midir? Spiral vs yok bende prezervatif ile korunuyoruz