Kızım doğdu doğalı aşırı iştahsız bir bebekti. 6 aylık olduğunda bile 50 cc mamayı zorla yedirirdim 6 saatte bir , asla birşeu yemezdi. Polivit, balık yağı, kids macun vs ne varsa denemiştim ,doktorların verdiği iştah açıcı başka şuruplar hiçbir şeye yaramamıştı. Tahlilleri hep temiz çıkıyordu. Aşıları hep tamdı. Kendimce birşeu denemeye karar verdim. Okyay ın tahini ve herhangi bir üzüm pekmezini karıştırıp her sabah kahvaltıdan sonra 2 çay kaşığı yedirdim. Çok şükür allahıma kızım bu dediğimi yaptım yapalı (kısa bir süre önce başladım) 3 kg almış iştahı da arttı çok şükür Allahıma 🤲🏻 ben pekmezi sade de verdim yine iştahı açılmamıştı. Tahin ile karıştırıp verince çok faydasını gördüm. Oğlum için de aynı şekilde. 14 aylık ama maşallah onun da iştahı yerinde. Ona da aynı şekilde her sabah 2 çay kaşığı veriyorum kahvaltıdan sonra 😇🌸 Siz de denemediyseniz belki faydasını görürsünüz diye paylaşmak istedim 😇🙏🏻