Benim kızım 4 aylık 2 aylıktan beri haftada bir yapıyor kakasını ve gecen hafta tam 15 gün yapmadı o vaziyette bile heyfi yerinde oldugu için doktor bağırsağını dinledi ve her şey yolunda dedi sadece 15 oldugu için fitil verelim rahatlaısn dedi. 5 gün olmuş endişe etmeyin eğer ıkınır gibi zorlanmıyorsa, keyfi yeridneyse kaırn ağrısı gibi hareketlerle ağlamıyorsa kabız değil sadece bağırsağı dolmamış bekleyin normal rutin devam edin 10 güne kadar bekleyin ancak ondan sorna fitil vs gibi şeyler verin onu da doktor izin verirse tabiki