burko Kızlar bebeğim 6 ay 15 günlük ek gıda ya da başladık ama 2 gündür kakasını yapamıyor yaptığı zaman çok aşırı ağlıyor katı bir şekilde yapıyor yapınca da ne yapmam gerekiyor neler versem ek gıda olarak daha iyi gelir
burko adaatuna İlk vereceğim zaman evet tadımlık veriyorum ama sonrasında midesi ne kadar alırsa o kadar veriyorum
adaatuna burko bence yanlış tabiki sizin bileceğiniz iş. Araştırdıysanız da görmüş olmanız lazım ilk 2 ay sadece tadım yapılır doyumluk verilmez. Doyumluk verilirse bebek kabız olur. Kitaplar ve internette milyon tane video var
burko adaatuna evet doğru anne sütünü kesti içmiyor mama yı da fazlasıyla içmiyor eskisi gibi o yüzden öyle yapınca oldu demekki teşekkür ederim 🙏
burko Minikaola evet olabilir anne sütünü kesti almıyor mamayı da kaç gündür düzgün içmiyor o yüzden çok yediriyordum sanırım ondan oldu teşekkür ederim
burko Deletedmom_98 öyle mi yani oğlum hasta olmadıkça götürmüyoruz ortalıkta hastalık var diye onun haricinde sağlık ocağı da Birşey demedi
Deletedmom_98 burko 1 yaşına kadar götürseniz iyi olur her ay ama siz bilirsiniz. Ek gıdaya geçişte probiyotik başlatılıyor hep sıkıntı yaşamamaları için
burko Deletedmom_98 bende isterim her ay göreyim götüreyim ama işte anlaşılmıyorum o yüzden götürmüyoruz