8 aylık oğlum var suyu asla sevmiyor biberon suluk bardak hicbirsey ile içmiyor sadece kaşıkla içiyor oda günde max 20-30 ml i gecmez. Meyvesuyu seklinde iciriyorum ama yine kaşıkla. Mama, anne sütü ( azaldı) ve ek gıda ile besleniyoruz. Doktora 6 aylık kontrolünde demiştim ama süt ve mamadan karıslıyordur suyunu dedi ama artık 8 aylık olduk kabızlık sıkıntımızda olunca en azından 100-200 ml su icmesi lazım. Sevdirmem icin ne yapmam gerekiyor bunu yaşayan varmı