Oğlum 6. Ayında emmeyi bıraktı ama gece mama içmeyi 9. Aydan beri adım adım kestim bende. Sonra 11. Ayında gece bir kez uyanıyor ya da hiç uyanmıyordu. Yaani gece uykusu çok iyi oldu. Siz de önce isterseniz emzirme aralıklarını açmaya çalışın. Bebeğim 3 saatte bir içerdi ben onu 4-5 saate çıkarmıştım. Uyanırsa biraz ağladı kucağıma aldım ettim uyuyana kadar direndim arada hafif salladım vs. bazen sadece su verdiğim oldu. Bir hafta öyle geçti sonra aralıkları açınca gece 3 kez, 2 kez derken tamamen bıraktırdım. Şimdi uyansa da mama vermeyeceğimi biliyor bi derdi olmadığı sürece pek ağlamaz. Yatak da sağ sol dönüp tekrar uyuyor. Bu arada bende onunla yatıyorum. Bensiz uyumuyor tabi. Ama sallamadan uyutuyorum sizin de artık yavaş yavaş destekleri kesmeniz lazım. Bende yaza doğru emziği bıraktırmak istiyorum. Sonra mamayı da tamamen keseriz heralde uyku öncesi içiyoruz da.