melovebabym bən öyle yaptım oğlumda istemiyodu,bende oyuncaklarının arasına koydum,hatda ayakkabılarına ikizlermiş gibi davranıyodum,iki tane ad koymuştum,( liloş,miloş)bazən bende oynuyodum onunla ilgisini çeksin diye. İkizler gezmek istiyomuş ama oları giyip,gezdirecek bi bebek lazımmiş,falan filan bu tür oyunlar oynardım,zamanla kendisi giymeye çabalıyodu, böyle böyle alıştı. İnşAllah sizin bebeişinizde alışır.