Kızlar kızım 5 buçuk aylık geçen ay ilk reglmi oldum fakat 9 gün geçti hala regl olmadım hamileyim diye korkuyorum açıkçası gecikmedin 4. 5. Ve 6. Günlerinde test yaptım negatif çıktı birine kuruyunca baktım çizgi vardı ama kuruluktan dolayıdır diye düşündüm bir daha yaptım ertesi gün negatif çıktı çünkü sağlık ocağına gitsem mi ne yapsan bilemedim yoksa normal mi