Melisuzunoglu
Büyüme atakları canım, 13 ayda bizimde öyleydi hala devam ediyor (14 aylık), birde artık 2 uyku yapmak onların gece uykusunu zora sokuyor olabilir. Bebeğini takip et durumuna göre gündüz uykusunu 1 e düşürmek iyi olabilir daha kolay uyur ben öyle yaptım. Sinir öfke hali içinde doktorumuzun söylediklerini söyleyeyim, yanında yüksek ses ile konuşuyorsanız konuşmayın. Ağlayarak istediği şeyleri vermeyin ama ağlatmayın da ilgisini başka oyuncağa kaydırın. Birde bol bol görselleri büyük olan kitapları okuyun.Bol bol sakin ses tonu ile konuşun.Öyle yaptık daha sakin, daha yolunda her şey ❤️🧿