Deletedmom_106 ebruozdemr kafa kısmını hafif yüksek yapıp yan yatırdım hep. İlk zamanlar çok kusardı kızım o kusmuğu geri boğazına kaçsa düşünemiyorum 🤦🏻♀️ ben yan yatırarak çözüm buldum
gurbetcimami ebruozdemr yan yatır canım birde sırtını destekle küçük yastık ve ya battaniye gibi bir şeyle o zamn sırtının üstüne dönemez
TubaB ebruozdemr anladım siz kafasını yana çevirerek yatırın , uyanma riskini alsanız da kafayı çevirin sağa sola , hem kafa düzleşmesi olmaz bu sayede hem de kusarsa geri gitmez ❤️🙏🏻
TubaB ebruozdemr bana soracak olursanız yastığa gerek yok , ama tabi başka görüşler de var bu konuda kullanan da anneler var , ama reflüye kusmaya etki etmez bu yastık zaten diye düşünüyorum ❤️🙏🏻
1cocuksevdasi tutkaltupuannesi benim yatırdığım yer yumuşak ama illa sert mi olması gerekli ana kucağında yatıyor sert bi tabanı var üstune kalın battaniye örtüyorum oyle yatırıyorum ben