EgemenAtam Aslinda sorum başlıkta kızlar.Oglum 7 ay 23 gunluk oglenleri nasil uyutuyorsunuz?Hafif loş ya da karanlik oldugunda daha uzun uyudugunu farkettim 3,4 gundur ama gece gunduz kavramini bu aylarda hala karistirir mi emin olamadim
beyzzsenturkk_ EgemenAtam siyah perdelerimiz kapalı oluyor ama tam karanlık değil loş yani ama hemen hemen sürekli aynı odada uyuturum uyuttuğum odayı hiç değiştirmem
Derya0655 EgemenAtam siyah fon kapatıyorum muhakkak gündüz uykularında. 8,5 aylık oğlum. İlk 3 ay gündüz ışığında uyuttum. Gece gündüz kavramı oluştuğunu anladığım anda fon ile karanlık ortamda uyutuyorum.
blgeblk Bende yerimi alayım 4.aydayiz akşam uykusuna kadar aydınlıkta uyutuyorum bakalım yorumlar nasıl olacak.
EgemenAtam beyzzsenturkk_ Ben de siyah perdeleri kapatıyorum 4 gündür hafif loş ama geceleri de 3 gündür uyanıp oturmaya başladı acaba kafası mı karıştı diye düşündüm.Gerçi 8.ay atağından dolayı da uyanıyor olabilir emin olamadım.Teşekkürler
beyzzsenturkk_ EgemenAtam 8-10 ay arası atak var sizindr sz kalmıs huysuzluğu normaldir uyku gerilemesi de yapar perdeyle alakasız ama karanlık ortam bebekler için daha iyi