Fikk Kızlar Eylül’de doğum yaptım takvime göre Aralık ayında dönemim 4 gün erken geldi şimdi normalde 5ocakta gelmesi gerekiyordu dönemim hala gelmedi düzensizlik olması normal mi ne zaman düzene girer emziriyorum o mu etkiliyor
ayan95 Fikk bende eylülde doğum yaptım 15 günde bazen 10 günde adet olur oldum çok düzensizleşti neden böyle oluyor bende şaşırdım artık
tombikinannesi Fikk benimde böyle dahiliyeye gittiğimde sordum bi ay olup bi ay olmazsanız düzensizlik olursa kadın doğuma gözükün yumurtalıklarınıza baksın dedi
Fikk ayan95 tombikinannesi Ya bu gün dayanamadım gebelik testi yaptım negatif çıktı başka bir sorun mu var acaba döneminin sözde 5. Gününde olmam lazımdı gelmedi daha kasık ağrılarım da var
tombikinannesi Fikk benimde 2. Adetim 26 aralık gibi gelmesi gerekirken bugün geldi düzensizlik olabilirmiş doğumdan sonra