Benim oğlumda 1 yaş 2 günlük gece emzirmeye kesmek istiyorum ama mesela 10da uyuduysa 3 4 teki uyanması açlıktandir diye düşünüyorum emzirmeyi kesince mama vermeliyi miyiz o konuda kararsızım. 2 gün denedim bı 2 gibi bide 5 6 gibi uyanıyo emmeyi aramıyor fakat mama içmeden de uykuya geçemiyor. Biberonla mama içince uykuya devam ediyor ama onuda mi kesmem lazım bilmiyorum