Arkadaşlar bebeğim 4. Aya girdi normalde kundak yapıyordum ve üstüne orta kalınlık battaniye atıyordum ama bugün sabah ben uyanıktım ellerini açmaya çalışırken battaniyeyi üstüne aldı boğulmaya başladı çok korktum tabiki Okadar dikkatli örterim sıkıştırırım ama bir şekilde artık büyüdüğü için gücü yetti ve tamamen içine girdi uyuyur olsaydım ne olurdu düşünmek bile istemiyorum artık o şekilde uyutamam . 2 tane uyku tulumu var 2.5 tog evimiz 23/24 derece sizce bunlar kalın gelir mi o tabloya göre kalın ama içim rahat etmiyor üşür diye ….yeni bir tulum öneriniz var mı evimizin derecesine uygun hangi marka ve hangi tog değeri almalıyım sizce ( bu arada bizdekilerin biri defacto biri lcw ikisinin dolgusunda elyaf )