viyanyvz semaarda 2.5 kilo doğmuştu iki aylıkken dört buçuk olmuştu 5. Gün sonra 3 aylık olacak şimdi ne kadar bilmiyorum
semaarda viyanyvz Aynı biz de 😁 2 buçuk doğdu 4 buçuk kilo 2 aylık. Peki mama takviyesi de yapıyor musunuz
viyanyvz semaarda 8. Hafta atağında mama verdim çünkü memeyi reddediyordu memeye gelince ağlıyordu bağırıyordu yaklaşık 1 hafta mama verdim sonra geçti çok şükür şimdi sadece anne sütü
beyzzsenturkk_ semaarda 6,5 kilo civarıydı ama hep yapılı bi bebekti 3.300 doğmuştu zaten genetiğe de bağlı bişey benim bebekliğimde de çok şişkoymuşum
gunduzs beyzzsenturkk_ ben de 3300 doğmuşum ama 2.ayda 5 kilo oldu. Siz sadece anne sütü mü veriyorsunuz yoksa mama da veriyor musunuz