Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık zaten çok iştahlı bi bebek değildi ama şu an bi hastalık geçiriyor iştahı sıfır oldu ne mama yiyo ne em gıda ne yapmam gerekiyor inanın bilmiyorum artık uykuda mama yiyordu önceden artık onu da yemiyo çözüm önerileriniz var mıdır nolur yardım edin